Zarabianie w internecie

Blog o zarabianiu pieniędzy online…

Pomysły na angażujące posty na Facebooku

Osoby prowadzące fanpage na Facebooku nieustannie potrzebują wartościowych pomysłów, które sprawią, że ich fani będą się angażowali w wyświetlane przez nich posty. Zakładam, że ty też chciałbyś poznać metody tworzenia postów,  które będą angażowały Twoich odbiorców. Dlatego też usiądź wygodnie i zaczerpnij inspiracje z tego artykułu.

„Zgadnij co to?”

Jeżeli pragniesz, utrzymywać relacje ze swoimi odbiorcami w sposób zaskakujący, to spróbuj od czasu do czasu wrzucić na swojego fanpage jakąś zagadkę. Ludzie zarówno młodsi, jak i starsi uwielbiają uczestniczyć w tego typu zabawach. Jest to więc szansa dla Ciebie, aby pobudzić swoich fanów do działania.

A czy B

Gdy rozpoczynasz pracę nad nowym projektem i zastanawiasz się, jak wersja na przykład okładki lub banneru będzie lepiej odbierana przez odbiorców. Przedstaw obie wersje i zapytaj się fanów, która im bardziej odpowiada.

Skorzystaj z kalendarza

Jakieś święta zdarzają się w każdym miesiącu. Niektóre z nich mogą być nietypowe. Staraj się wyselekcjonować w miesiącu choć jedno z nich, które będzie miało związek z Twoją branżą. Następnie stwórz z tym świętem jakiś ciekawy post.

Twórz rebusy

Doskonałym urozmaiceniem Twojego fanpage, mogą stanowić rebusy. Do tworzenia takich rebusów możesz użyć generatora (np. ze strony https://www.rebusy.edu.pl/). Stosowanie rebusów z pewnością może urozmaicić Twój profil.

Pokaż, w jaki sposób pracujesz

Twoi odbiorcy mogą już o Tobie wiedzieć wiele, ale może nie pokazałeś im jeszcze, w jakich warunkach w danym dniu pracujesz. Zrób więc zdjęcie i pokaż im, jak wygląda Twoja praca za kulisami.

Twórz materiały do pobrania

Wielu obserwujących Twój fanpage może zechcieć pobrać jakieś materiały, które im udostępnisz. Takie materiały mogą być w postaci e-booka, infografiki, pliku audio czy filmiku. Jeżeli te materiały będą miały jakąś dla nich wartość, to ludzie z pewnością Ci się odwdzięczą w postaci pozytywnych komentarzy lub dużej liczby polubień.

Śledź popularne wydarzenia branżowe

Zanotuj w swoim kalendarzu ważne imprezy branżowe. Może się tak zdarzyć, że będziesz w jakiejś z nich bać udział. Dlatego istotnym elementem w takiej sytuacji jest zdać relacje z takiej imprezy. Nie bój się wówczas z opublikowania zdjęć i opisania wrażeń, jakie Ci towarzyszyły podczas takiego wydarzenia. Fani powinni to docenić.

Dbaj o jakość

Staraj się, aby każdy z publikowanych przez Ciebie postów na facebooku dawał wartość odbiorcom. Zastanów się, również kilka razy za nim wrzucisz jakiś post. Jeśli postawisz na jakość, a nie na ilość Twoi fani będą mniej gubili się w natłoku otaczających ich informacji. Natomiast, każda udostępniona przez Ciebie publikacja będzie sygnałem dla odbiorców, że jest w niej coś ciekawego.

Opublikuj film bez zakończenia

Pozwól Twoim fanom, aby to oni zdecydowali o zakończeniu Twojego filmu. Możesz to zrobić na dwa sposoby, a mianowicie albo zasugerować dwa zakończenia lub pozostawić wybór zakończenia Twojego filmu w rękach fanów. Niech oni w komentarzach napiszą jakie zakończenie filmu powinno nastąpić.

Podziel obrazek na 7 scen i przypisz do każdej inną reakcję

Spraw, aby Twoi fajni otrzymali obrazek, który będzie podzielony na 7 scen, a do każdej z nich przypisana inna ikonka reakcji. Jeśli to zrobisz będziesz wiedzieć, która reajcha uzyska największą popularność. Odpowie Ci to również na pytanie, która scena jest przez fanów najbardziej lubiana.

Relacje na żywo

To bardzo dobra metoda na zaangażowanie fanów w czasie rzeczywistym. Cieszy się ona dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Komentarze obserwujących mogą być publikowane w czasie emisji. Ty zaś będziesz mieć opcję, bezpośredniej odpowiedzi na nie.

Publikowanie postów innych influencerów

Jeżeli jakiś post jest spójny z Twoją branżą, a wywarł na Tobie wrażenie, to znak, że możesz podzielić się nim ze swoim fanami. Warto w takim momencie napisać jest kilka swoich przemyśleń i zadać pytanie fanom co o nim myślą.

Storytelling

Opowiedz fanom jakąś historię. Najlepiej, żeby dotyczyła ona Twojej marki. Możesz to zrobić w formie tekstu, ścieżki audio lub nagrania video. Pamiętaj również, że Twojej marce mogły przytrafić się różne historie, które mogą posłużyć do Twojej opowieści.

Publikuj ciekawostki branżowe

Wielu ludzi ciekawią różnego rodzaju informacje. Zalicza się do nich również ciekawostki. Jeżeli przedstawisz ją w dość krótki sposób, to jest szansa, że Twój odbiorca dobrze ją zapamięta.

Daj troszkę dawki humoru

Żeby na Twoim fanpage nie wiało nudą i monotonią, staraj się również dać trochę dawki śmiechu. Pokaż swoim obserwującym, że masz poczucie humoru.

Publikuj niektóre z materiałów cyklicznie

W tym przypadku możesz zaprezentować swoim odbiorcom serię treści lub grafik (np. w postaci komiksów), które będą publikowane cyklicznie. Sprawi to, że Twoi obserwujący wytworzą w sobie naturalny odruch przeglądania stworzonych przez Ciebie postów o stałym dniu i porze.